zondag 20 oktober 2013

Ze heeft een blog, maar

Het is tot nu toe een veelbewogen jaar geweest, ook voor mijn bijenvolken. De bijenstal is aangepast waarbij de bijen tijdelijk zijn verplaatst. Net voor de zomer ben ik met de racefiets ten val gekomen. Ik had een hersenschudding, gekneusde ribben en een gebroken sleutelbeen. De weken erna was ik totaal afhankelijk, al mijn werkzaamheden kwamen op een laag pitje te staan. Mijn sleutelbeen is nog steeds niet geheeld en als het goed is wordt ik er van de winter aan geopereerd. Begin dit jaar was ik te druk, ik gunde mezelf niet te tijd om mijn blog bij te werken. Collega’s zeiden al, ze heeft een blog, maar ze schrijft er niet op. Na de val had ik er tijd voor, maar kon niet typen. Nu de dagen weer korter worden en het buiten vaak regenachtig is, is het heerlijk om met een bak koffie of een glas rode wijn naast de computer, de draad op te pakken en wat stukjes te schrijven.

Geen opmerkingen: